Jubileumserbjudande


 

Jubileumserbjudande 
 Phalaenopsis orkidéer för endast 99 kr
gäller ons- lör 

Tänk vad tiden går. På fredag har jag haft butiken i FEM ÅR!! 
Det har inte alltid varit en dans på rosor, men att få komma till butiken och se, lukta och känna på blommorna är en fröjd. Känslan att få skapa och vara kreativ är fantastisk. Så med andra ord är detta ett grymt yrke. :) 

Jag vill även passa på att tacka alla som har hjälpt mig under dessa åren och även tacka alla kunder som har handlat av mig. Det är ju faktiskt ni som gör att butiken går runt vilket jag är väldigt tacksam över ;) 


Vi har fyllt hela butiken med orkidéer i alla möjliga härliga färger. Så passa på att förnya i era fönster och få in lite färg och värme i era hem.



 På fredag är det 5- års jubileum och det kommer ske lite festligheter i butiken. 

Det kommer finnas många fina erbjudande. Det bjuds även på fika fredag och lördag. 
Dessutom kommer det delas ut goodiebags till de första 60 kunderna som handlar för 100 kr eller mer med start på fredag. 
Så kom in och fira med oss !!! 

Soliga hälsningar 
Sara, Johanna och Lena 

Blomsterhörnan i Eslöv 
0413-10666


Inga kommentarer: