Ståtliga tulpaner

 
Nu är det verkligen tulpanernas tid...
Vi säljer mängder av tulpaner varje vecka och visst är det VÅR!
 

 
Tips: Har du en hög glasvas hemma stick ner tulpanerna i olika höjd, sätt i grenar av någon fint trädslag, dekorera med någon fin matchande sten i botten... taddaaa färdigt!  Väldigt fint att titta på och håller sig väldigt bra.  

 
Från att vara den effektiva bloggerskan med inlägg var och varannan dag, till att inte blogga så ofta! Vad har hänt tänkter ni....?
 
Teknikens under strulade en längre tid då jag hade överskridit kapaciteten för att lägga upp bilder på bloggen. Jag tänkte,
-hmm detta är en blogg där jag visar vad jag gör med mitt hantverk, då måste jag kunna lägga upp bilder... Men efter mycket strul har jag äntligen lyckats lägga upp bilder igen.
 
En annan faktor är att min före detta delägare Jessika slutade vid årsskiftet för att ge sig ut och resa en längre tid. Det innebär mycket mer jobb och att jag har en stor utmaning som väntar framför mig nu. Därför har bloggandet blivit lite åsidosatt tyvärr. Men jag ska bättra mig så snart jag kommer in i alla rutiner :)
 
Med detta önskar jag min bästa kollega, Jessika all lycka med jobb och resande. Vem vet vi kanske återförenas på Blomsterhörnan sen igen...
 
Ha en bra dag!
 
Kram
Sara
Blomsterhörnan i Eslöv
0413-10666
 

Inga kommentarer: