tankspridd...

 
Ja jag måste erkänna även om man sitter här med ett företag och man ska ha koll på det mesta så är mitt problem tankspriddhet...;)
 
Igår gick jag upp tidigt för att köra ut en begravning, men när jag anländer till kyrkan visar det sig att begravningen inte är förrän nästa vecka... Någon annan som också känner igen det syndromet?
Men tur att det var en vecka för tidigt än för sent i alla fall.
 
Men jag får väl skylla på att nu innan julen är det mycket. Det är planering för julskyltningen, julklappskvällen alla kurser vi kommer ha, kommer alla krukor räcka, behövs mer personal och vilka dagar i så fall... Ja som sagt där är en del att tänka på, samtidigt är det väldigt
spännande och utmanande !



Här kan jag i alla fall berätta att vi har gjort en krans med mossa och ljung, lagt det på ett fat, planterat i en hjärtan på tråd som då får slingra sig upp på en söt liten krona.. taddaa färdigt!
 
Välkoman in till oss på
Blomsterhörnan
 
Sara och Jessika
0413-10666

Inga kommentarer: