TÄVLING!

Detta är Blomsterhörnans första tävling... Spännande ! Det vi vill fira är att vi har haft över 30.000 sidvisningar på vår lilla blogg :)
Så givetvis ska ni läsare belönas...


Det vi vill att ni ska göra för att delta i tävlingen är att skriva en liten kommentar under detta inlägg med bland annat namn och mailadress. 

Lägger ni upp denna tävlingen på er egen blogg och länkar till oss får ni även en extra "lott" till dragingen och ni har dubbelt så stor chans att vinna :-) Har ni gjort detta skriver ni detta också i kommentaren tillsammans med namn och mailadress.  




Första pris är Lindas blommor. En superfin "kokbok" där du får tips och idéer om hur du gör fina arrangemang till alla de olika blomstersäsongerna. värde 349 kr  


Andra pris är ett fint massageljus i någon spännande doft.
 Värde 175 kr.


Tävlingen håller på tills nästa lördag den 4/2. Då vi drar en vinnare.  Vinnaren meddelas via mail och vi skriver även ut det på bloggen.
Vinsten skickas hem till vinnaren.

Så jag hoppas att gammal som ung, bloggare ikke bloggare
skriver en liten kort kommentar och vill vara med för att tävla...

LYCKA TILL

KRAMAR

Sara och Jessika
Blomsterhörnan i Eslöv
0413-10666

17 kommentarer:

SvenskaBlomsterbloggar sa...

Oh vilken fin tävling! Klart jag vill vara med! Jag tar 1 "lott". mailen är svenskablomsterbloggar (at) gmail.com
//Emelie

Sofie Degeryd sa...

Alltid lika roligt med tävlingar! :) och jag vill också ha chansen att vinna. Jag heter Sofie Degeryd och min mailadress är sofie.degeryd@live.se
Tack för en bra och uppdaterad blogg!
/Sofie

fröken knopp sa...

Jag vill vara med...:)

Varma Kramar Elin
www.frokeniknopp.blogspot.com

mail:coola_elof@hotmail.com

Ann-Louise sa...

Vilka kreativa tjejer det finns med blommor och blad och alltid med ett leende till kunderna

Kram

Hoffan

INgela sa...

För mig finns det bara en plats att handla blommor och tillbehör efter att ni öppnat och det är HOS ER. Även om det är långt att köra så är det väl värt det. Allt nytänkande gör att de andra blomsterhandlare ligger i lä.
Så därför vill jag vara med och tävla.
ingela.martensson@hotmail.com

Anonym sa...

Vad roligt! Ni är så duktiga .. Jag har en genväg på min iphone till er blogg! :-)

Fortsätt inspirera! Jag tar en lott.. Länkar till er tävling när jag får möjlighet!

forsgren.emma@hotmail.com

www.lavendulas.se

/Emma

Anonym sa...

Ni är bäst! /Stina

Anonym sa...

Jag vill vara med o tävla :)

asa_bergquist@yahoo.se

Mvh Åsa

Anonym sa...

Hej tjejer!
Jag vill också prova lyckan i er tävling:)

therese.karlberg@live.se

Varma hälsningar från Therese

EMMA sa...

Jag är gärna med o tävlar! Förövrigt är jag ganska dålig på att kommentera era inlägg, men ni får en verkligen att ångra att man inte fortsatte jobba i blomsterbranchen! Men går man in här så får man sin dos av lyckorus! :)

/ Emma.aex@hotmail.com

Anonym sa...

Tar chansen att va med i tävlingen.
Kikar med jämna mellanrum in här, tycker ni går så fina saker!
Jessica Bergvall -blomjess@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill tävla!

saralethin@hotmail.com
/ Sara

Linnéa sa...

Jag vill vara med och tävla
linnea.a@me.com

Anonym sa...

Hejsan hoppsan! Som gammal liftvärdskollega till dig Sara så måste man ju ibland kolla in vad du och din kollega hittar på.
Så självklart vill ju jag vara med =)
Kram Zandra
z_nilsson@hotmail.com

anita sa...

Kul idé med tävlig!! Er blogg sprider jag gärna vidare. Även om jag inte kommenterar så ofta, kollar jag in då och då. Mycket fin inspiration får man var gång :)

Anonym sa...

Trevlig blogg, första gången jag är här :) Är gärna med och tävlar.
Mvh Eva evahjalmarsson@telia.com

Ingelas tradgard sa...

Klart att en tävling är kul. Har följt er blogg länge och kikar in så fort jag ser att det hänt något nytt o spännande och blir alltid lika glad.
Mailen är ingelas.tradgard@gmail.com

Hoppas på tttuuuurrrrr!!! :)

Ha de gott!!!!

Ingela