Onsdag

Gäslök

  


Nu har äntligen julen tittat in på Blomsterhörna. I måndags kröp tomtarna fram från sina vrån och stjärnorna trillat ner. Det blev så mysigt :-)  Men skyltfönsterna får vänta lite till för det är ju inte första advent förrän den 28/11 nästa söndag alltså. Till skyltfönsterna har vi planerat i flera månader så jag hoppas det blir något spännande att se för alla kunderna. Man har ju en bild i huvudet så jag hoppas den kan bli till verklighet sen!

Idag var min "lediga" dag, men jag körde och hämtade fler massageljus på klinta kryddor och grönt. Nu har det ju även kommit lite juldofter som kanel och apelsin/ kryddnejlika. De doftar så gott! 

Sen körde jag till IKEA för att köpa det sista till vår fönsterskyltning som vi ska göra nästa vecka.


Jessika jobbade på för fullt idag, hon har gjort begravning som är tills i morgon. Men vi ska träffas tidigt i morgon för att göra kistdekoration för den hann hon inte med idag. Sen har vi en stor kranskurs på kvällen för ett glatt gäng så det blir en lång torsdag som jag och Jessika ser framemot:-)

Ha en toppen kväll nu ska jag fortsätta se Bonde söker fru, blev inspirerad av alla den fina naturen så jag satte in en bild på fin gräslök från mammas trädgård som jag tog i somras :-)




Inga kommentarer: