Besök på Gröntorvet igår

lite julinspiration fick vi allt


måånga blommor



Tulpaner underbara tulpaner
Igår gjorde jag och Jessika Gröntorvet i Danmark osäkert ja eller rättaresagt hela Danmark;-) Även om vi blev lite sena, det tog oss två timmar att köra dit för där var olyckor på vägen. Sen stämde inte vår karta riktigt, så vi fick köra runt i köpenhamn som vilsna två själar.

Jag säger bara ojojoj vad blommor, vi visste inte var vi skulle börja kolla för där var så mycket snygga saker, jag blir helt salig bara jag tänker på det :-)

Det var även lite julinspiration på Gröntorvet så vi har blomstrande idéer just nu till julskyltningen. Det var även väldigt skoj att springa på mina gamla florist lärare i Danmark. Tack Petra för vi fick följa efter er till Sverige sen igen ;-) Sen ska jag tacka Anette som hade läst vår blogg och ringde och berättade för oss vad vi skulle tänka på när vi shoppade.

Nu ska vi ta tag i det sista i butiken innan farsdag så vi ses förhoppningsvis ;-)

Kram

Sara och Jessika
Blomsterhörnan
0413-10666

Inga kommentarer: