Bröllopsyra!

                                         
I fredags som alla vet så var jag ute och gjorde stora arrangemang till ett bröllop på Ellingeslott. Jag lovade att lägga ut bilder så här kommer bilder på dekorationerna. Men så klart glömde jag fota brudbuketten och tärnbuketterna så klart, lite typsikt! Tärnbuketterna hade vi gjort som glammerirosor,lite ovanligt. Bröllopets tema gick i rosa och svart och dessa dekorationer skulle brudparet stå mellan när de skulle vigas ute i parken. Mest så de ramade in just de två. De innehåller gladiolus, prärieklocka, rosor, pinnar och pärlor. För övrigt kan jag verkligen rekommendera Ellingeslott där var hur fint som helst med den lummiga naturen och de hade gjort väldigt fin bröllopsdukning.

Jag önskar brudparet Linda och Stefan en underbar framtid ihopa.

Sara och Jessika

Inga kommentarer: