Semester börjar och semester slutar!

Kanske är det till och med så att man inte har haft sin semester än. I vilket fall som helst så hoppas jag att alla har haft en bra semester eller får en. I fredags fixade Sara jätte fint i butiken, här kan ni se lite av resultatet.
I dag har det varit som alla andra måndagar. Ni vet vattning, snittning och lite plock och fix här och var. Så nu när måndagen börjar lida mot sitt slut, så har dom flesta bitarna fallit tillbaka på sin plats. Sen ska jag passa på att önska fint väder resten av veckan. Vi vill ju inte ha höst än eller? Och så klart för att Sara är ute och campar. Inte för att hösten inte är mysig utan för att vi har inte haft sommar speciellt länge. Hade jag fått välja så hade jag alltid valt att ha sommar. Men då hade jag väl blivit trött på det, så jag är glad att vi har alla fina årstider här i Sverige. Nej kära läsare ha nu en bra vecka.

KRAMAR BLOMSTERHÖRNAN 

Inga kommentarer: