Sara och Jessika på utflykt!

I går tog jag och Sara hennes röda lilla bli och begav oss upp i landet till Våxtorp. Våxtorp är en liten håla efter hallands åsen och där hittar man en av våra krukleverantörer. Dom hade öppethus och bjöd på mat och fika, hade frågesport och dessutom fick jag och Sara möjlighet och visa hur talang fulla vi är på golf. Jag måste ju erkänna att jag var lite bättre än Sara på det. Saken är ju då att Sara även fuskade. Men det gör inget för jag tycker om henne ändå..:) Med oss hem fick vi lite krukor pynt och annat smått och gott! Det var mysigt med en lite söndagsutflykt. I dag har jag och Sara haft fullt upp med måndags sysslorna men det är jätte kul att vi båda jobbar tillsammans igen. Vi har ju gått om varandra och knappt träffats den senaste tiden. Men nu är vi tillsammans igen och det är TOPPEN!

Nej kära läsare nu får jag fortsätta att packa upp krukor.
Ha det toppen och kom gärna in och hälsa på.

KRAMAR Jessika och Sara

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh var ni i våxtorp =) det är ju en underbar plats! Antar att ni var på våxtorpskorgar? Kram Zandra

sara sa...

Absolut Zandra :-) Jag tänkte på dig när vi åkte förbi Laholm, faktiskt väldigt fint och mysigt där uppe! Ha det gott kram Sara