Onsdag igen!

Då var det onsdag igen. Vad är det nu man brukar säga? Lillördag om jag inte har helt fel. I dag har det varit rätt lugnt här på Blomsterhörnan. Förstår att folk håller sig inne när det ena sekunden öser ner och sen nästa solsken och 30 grader, man blir ju helt knasig i huvudet. Mitt lokal sinne är ju inte det bästa. i dag skulle jag köra och lämna papper hos vår revisor och när jag hade kört och letat efter detta stället i 20 min bestämde jag mig för att köra tillbaka till butiken och kolla vägen. När jag väl fattade var det var så blev jag rätt arg på mig själv att jag inte hitta dit. Det var ju raka vägen det ända jag behövde göra var ju att svänga en gång. hmm.. Jessika i ett nötskal.
Jaja huvudsaken var ju att jag kom dit innan vi öppnade och det gjorde jag. Imorgon kommer nya krukor, det ska bli super spännande har ju nästan glömt vad det var vi beställde.

Nej nu ska jag börja bära in sakerna och snart hålla kväll.
Ha det gott alla!
Kramar

BLOMSTERHÖRNAN

Inga kommentarer: