SOMMAR KLIPPET V. 29



Sommar klippet denna vecka är 30% på alla våra ute zink krukor, stora som små! Så bara kom in och kolla på dom eller varför inte köpa en och plantera något fint i som man kan ge bort eller bara unna sig själv. Man unnar sig själv blommor alldeles för sällan enligt min mening. Som sagt i dag är det Tisdag och även denna dagen börjar närma sig sitt slut. Idag har Sara varit ledig, vilket hon verkligen förtjänar. Så nu ska jag berättat vad jag har gjort. Jo Jessika har betalat räkningar tro det eller ej men det är faktiskt sant. Jag är väldig dålig på allt som har med papper att göra så Sara brukar få göra detta. Men det man är dålig på kan man inte bli bra på om man inte tränar, så jag gjorde det i dag men det slutade så klart med att jag fick ringa Sara. Men jag tror slut resultatet blev bra i alla fall.=)
Nej nu ska jag städa lite sen blir det till att börja packa in och avsluta denna dagen på Blomsterhörna. Så alla ha en super härlig fortsatt Tisdag!
Soliga hälsningar Blomsterhörnan

Inga kommentarer: