HOME SWEET HOME!

Home kanna 179 kr
Home kruka 135 kr
Home burk 119 kr




Ja det har Blomsterhörnan verkligen blivit för mig och Sara, det är här vi spenderar den mesta tiden i vårt liv och det är ju super härligt, man kan ju inte önska sig något bättre. Tänk så bra träffa massa olika människor varje dag, får vara kreativ och jobba med blommor och så klart hänga med Sara. Kan det bli bättre? Fast visst har det sina jobbiga stunder också men det har ju alla jobb. Men dom bra väger upp dom större mycket mer så sammanfattningen blir. Jag/vi trivs som fisken i vattnet. Men över till det jag egentligen skulle skriva om, och det är om vårt andra tema vi har nu i vår härliga butik och det är HOME temat. Jätte mysiga HOME kruker, vattenkannor och små förvarings burkar eller ja man kan också ha blommer i dom om man vill. Vi alla har väl hört ordspråket "Borta bra men hemma bäst" Budskapet på dessa krukor och vatten kanner påminner lite om det men här står det i stället "Home is where your story begins" Visst är det mysigt med denna text, jag kan inte annat än fyllas av värme.
Så gott folk ha nu en underbar helg och njut av värmen för det ska jag göra!
Kramar Blomsterhörnan

Inga kommentarer: