Ännu en FREDAG!

Ja då var det snart dax för en helg till och det blir den 21 helgen för Blomsterhörnan. Oj vad tiden går fort. Känns som att det var i går jag och Sara vaknade upp och ingen av oss hade sovit på hela natten för att vi skulle ha invigning av Blomsterhörnan. Så mycket det är som har hänt sen dess. Det har blivit sommar och snart är det höst. Midsommar, studenten och påsken har passerat och nu blir det andra roliga högtider som väntar. Detta ser vi så klart fram emot jätte mycket. Och om jag inte har helt fel så är julen Saras favorit högtid. Min är nog faktiskt midsommar men det är bara för att jag älskar sommaren.=)  
I dag får ni en blid på en fin bukett som Sara har gjort. Den passar bra i detta gråa vädret. Så njut av buketten en stund och sen tycker jag att det är dax att fira helgen.
Ha en fantastisk helg alla!

Blåsiga kramar Blomsterhörnan

Inga kommentarer: