Hörbymarknad!


Eftersom både jag och Sara är från Hörby så vet vi ju att årets största händelse i Hörby äger rum i dag och i morgon. Ja, och det är ju självklart så att jag pratar om Hörbymaknad. På Hörbymaknad är det alltid sprängfullt med folk oavsätt vädret, folk är glada och handlar en massa marknadsaker. Så har ni aldrig varit där så rekomenderar jag er att gå dit, massa marknadstånd och dessutom karuseller. Själv ska jag försöka ta mig dit en sväng i kväll och gå och titta en runda. Handlar jag inget så vet jag att jag i alla fall kommer att köpa biggaråer. Det är ju traditionen på Hörbymarknad.
Så i dag tycker jag att alla ni läsare ska bege er till Hörby och gå en sväng på marknaden och om ni inte köper något kan ni ju alltid unna er biggaråer om ni nu gillar det.
Så med detta inlägget vill jag önska alla en fortsatt bra dag och ta hand om er. Här är en lite bild på en fjäril som Sara har satt i en bukett. Är själv i dag och det är väldigt tomt utan Sara, saknar dig Sara!
MVH från Blomsterhörnan

Inga kommentarer: