HHHHEEEEJJJJJ!

Vad hände med det fina vädret? Det har varit Blomsterhörnas största frågetecken i dag och vi har fortfarande inte kommit på svaret. En chansning kan vara att Sara döda en spindel i går. Eller jag tror det i allafall. Hoppas att alla har haft en bra helg! Ny vecka och förhoppningsvis nya utmaningar för Blomsterhörnan. Studenten fortsätter, det är Hässleholm, Kristianstad, Malmö och Lunds tur. Vår kära praktikant Sara slutar tyvärr i dag och det är vi lite ledsna för med tanke på hur duktig hon har varit. Tack ska du ha Sara!


I lördags gjorde jag en flaskdekoration till en vän. Här är en bild på den. Jag gjorde först en stege av pinnar sen satte jag bara i calla, hjärtan på tråd, hypericum bär och trollhassel. Trollhassel är mitt favo träd!



Ha det fint alla!
Vi önskar er en bra start och fortsatt bra vecka.
Mvh Jessika, Sara och praktikant Sara

Inga kommentarer: