Bröllop 19/6 2010

Jag får väl erkänna att jag satt bänkad framför tv:n när det stundade bröllop i Stockholm. Victoria var så otroligt vacker med sin enkelhet och stil! Men ska jag kan väl också erkänna att jag satta mig framför tv:n för att kolla på alla klänningar och framförallt brudbuketten!

Brudbuketten passade till Vickans outfit kanonbra, men jag hade förväntat mig något mer spektakulärt som Mette Marits brudbukett som hängde på ärmen. Men det är helheten som också räknas när man vet om att det är så mycket historia bakom alla kronor, smycke, kläder, detaljer så är det extra kul att kolla på. Brudbuketten hade nog 15 olika blomstersorter mest svenska och de hade plockat blommor nere i skåneSofiero slott bland annat.

Men nu är detta också över så de som varken tycker om bröllop eller fotboll har ju fler program att kolla på nu när inte bröllop visas på tv:n dygnet runt :-)

Men även om monarki är dyrt att ha så är det väl så kul att kolla på! Detta är ju något som skrivs in i historieböckerna !

ha en bra dag alla läsare

Inga kommentarer: