Tiadag och Sara står och gör en snittdek!

Och vad gör Jessika, jo hon skriver i bloggen. Måste ju lära mig! Idag har här varit en ny leverantör med super fina varor. Som ni snart ska få ta del av. Men det ska först vara lite hemligt. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Med detta ett tisdags citat: "Det finns ingen bättre spegel än en god vän" Så mina vänner håll i era vänner. Och med detta vill jag avsluta med en underbar blomma.


Liljekonvalj
Underbar önskar att ni kunde känna doften genom datorn.
Ha en fortsatt bra dag önskar Blomsterhörnan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh underbart med liljekonvaljer. Mina leverantörer har haft det i två veckor men jag ha väntat med att köpa in det....men sugen är man. Har dock det till en brud nästa helg och hon tror att hon ska kunna plocka ute själv....tror inte jag med denna kylan. Vad är det för en ny leverantör då ?
Må så gott båda två och hoppas att ni får en kanonhelg.
Kram Lina

Anonym sa...

Tjena ! ja de vi fick hem var inte billiga i alla fall:-) nä men nu har allt vänt så nu är det rikigt klibbigt och varmt ute :-) De är en leverantör som heter silkflower. Mycket heminredning! men det var kul men farligt när det kommer försäljare :-) kram Sara