Pingstafton i morgon, Lördag!

Ja i morgon är det pingstafton, jag är lite osäker på hur den dagen kommer se ut på jobbet. Jag vet att det är många konfirmationer i morgon men är det många som ska gå bort för det är pingstafton?? ja det lär jag märka i morgon.
Nu är det Jessikas tur att ta lite ledigt så hon har åkt till Oslo över helgen så jag får klara mig själv! Som tur är har vi en duktig praktikant här som hjälper till och i morgon kommer min kära, höggravida syster som ska hjälpa till med lite enkla saker, vet ju inte om det blir mycket folk i morgon!







Detta är en beställning som jag har gjort! snittdekoration, blomsterrik till dam! i dekorationen är där ljuvliga lövkojor, rosor, nejlikor, mikadopinnar, santini, prärieklocka






Det var även en huvudkrans som skulle göras till en sommarfest, gärna med så mycket färg som möjligt!

Nästa inlägg vi kommer att göra kommer vi visa våra nya skyltningar! En STUDENTSKYLTNING bland annat.

Inga kommentarer: