Mer om bröllopsmingel!



Som ni flesta redan vet är det bröllopsmingel på Malmgatan på Lördag!

I söndags kom annonsen ut i Eslövsbladet, Så här såg det ut! Vi var 10 st butiker som annonserade men totalt kommer vi vara ca 14 butiker som kommer befinna sig på malmgatan på lördag mellan 10.00-14.00. Det är så kul att så många ville vara med.

Allt från frisörer, sminkös, hudterapeut, Apoteket, Blomsterhörnan, Cronsioe Juvelerare med flera.


Jag har börjat göra min bröllopsskyltning som ska gå i den romantiska stilen. Och snart ska jag köra till Jaegerfeldts i Lund och låna en klänning som jag ska ha i skylten. och på fredag kväll kommer vi stå och göra våra brudbuketter!

Jessikas skyltning kommer vara lite hemlig, det kommer helt enkelt bli en överraskning för er!

Men min kan ni få tjuvkika i så länge :-)


Inga kommentarer: