Nya leveranser!!


Idag har man fått börja om som alla andra måndagar. Måndag på Blomsterhörnan innebär mycket jobb. Alla blommor snittas om, krukväxterna ska vattnas efter helgen! Ny leverans med snittblommor och krukväxter kommer så allt ska packas upp. Men samtidigt går tiden så mycket fortare när man har saker att göra.

Jessika är på sitt andra jobb idag så nu sitter jag här själv. Det är så mycket roligare när man jobbar tillsammans för då händer det saker :-)

PS Jag har fått in två beställningar på brudbuketter så det känns toppen bra, det är alltid kul att få göra!


Sen har Anna från Cronsioe juvelerare varit här. Vi fixar ju med bröllopsminglet som är snart så mycket ska planeras


Buketten som är på bilden har Jessika gjort!

Ha det bra idag

1 kommentar:

Anonym sa...

Så kul att det börjat droppa in bröllopsbeställningar :) Vi har också en del nu i maj.
Ha det så gott så hoppas jag att min tid ska räcka till så jag kan komma och hälsa på. Kram Lina