Vilken lyckad invigning vi hade !


Igår när portarna slogs upp var jag och Jessika lite nervösa. Tänk om det inte kommer några kunder vad ska vi göra med alla blommor vi har köpt hem?

Men kl 16.00 började det samlas lite folk utanför och när vi väl öppnade sålde vi som in i. Ett tag var vi fyra i kassan och expedierade, vi sålde ca 100 orkidéer på bara några timmar.

Idag Tisdag har det också varit mycket folk i butiken, det är verkligen jätte spännande! Men jag måste skriva av mig lite till er för jag är så glad :-)


På översta bilden ser vi när Jessika packar in blommor vid vår nya kassa.

Undertill har vi bilder på vår påskiga bordsdekoration!
Enkelt och fint!





ETT STORT TACK TILL HELA SERVERINGS PERSONALEN OCH VÅRA FAMILJER OCH SLÄKTINGAR. NI ÄR FANTASTISKA !!

Kram Sara & Jessika

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att det gick bra för er. Jag ska försöka komma in och hälsa på er någon dag. Kram Mimman