Nu blir det fredagsmys !



Dagen började med att loklatidningen kom hit, jag kan inte påstå att jag och Jessika är några linslusar direkt men det gick bra. Det var kul att de bara kom hit och villa prata med just oss.


Sen velade vi hela dagen om vad vi skulle göra och var vi skulle börja. Men det bar av till Malmö för att hämta hem lite blommor och rekvisita.
Min Opel kan man trolla med, fick in riktigt mycket. På hemvägen åkte vi in till nova för att fixa ett tryck till våra tröjor som vi själv ska försöka göra.

Vi kunde inte låta bli att köpa lite våriga lökar som vi satte svalt i kylen, mmm VÅR!


I morgon ska vi hämta 140 orkideer + alla snittblommor och krukväxter. Vi ska försöka hinna lägga ut fina bilder så ni kan få se :-)

Kram Ses i morgon bland växter och blommor Sara & Jessika

2 kommentarer:

Lina sa...

Hej tjejer !

Härligt att höra att det går framåt för er. Snart dags för öppning....så spännande.
Hoppas att jag hinner/orkar titta in på måndag. Har två riktigt stora begravningar nästa vecka så mycket just nu. Men hade varit så kul att komma till er.
Men kommer jag inte då så lovar jag att titta in snart till er när jag är i Eslöv.
Ha en underbar helg tjejer !
Kram Lina

Sara sa...

tack så mycket Lina :-)

ja det är verkligen full rulle allt snurrar i skallen... Typiskt att det är två stor begravningar på samma vecka !

Men du är jätte välkommen när som ska du veta det hade varit roligt om du kom. Förresten tack för skylten. Jag hann inte rikigt hämta den själv som du märkte :-)

kram Sara