I vilken ände ska man börja?

Ojojoj vad vi har mycket för oss nu, ovanligt?

Telefonen ringer stup i kvarten samtidigt som jag sitter på golvet och packar upp krukorna...

Jag ringer och skäller ut Tele2 för telefonen funkar fortfarande inte butiken!!
I nästa sekund inser jag och Jessika att vi har för lite bord att skylta på, så jag kör ner med min lilla Opel till Erikshjälpen, för att leta efter något bord jag kan piffa till och skylta på sen. Det var med nöd och näppe jag kunde köra genom stan med bagageluckan uppe och bordet hängande halvägs utanför kofferten, men jag kom fram :-)


Men det är så här det ska vara 5 dagar innan vi öppnar...

Idag lägger jag tyvärr inte upp några bilder, vi vill inte avslöja helt för mycket om hur butiken kommer att se ut, det ska vara en överraskning!!

HA det bra ikväll Kram Sara & Jessika

Inga kommentarer: