Förberedelserna är i full gång !


Nu måste jag berätta om vad som händer i mitt liv just nu!!

Jag och Jessika börjar gå från klarhet till klarhet, vi har äntligen fått igenom det ordinära namnet, Blomsterhörnan. Banklånet har vi också fått igenom och kontraktet för lokalen är skrivit.

Nu börjar letandet på bra leverantörer.
Vi har tänkt ha en lite mysig stil på krukorna och mysiga ljusstakar, gammaldags stil med lite moderna inslag. svårt att förklara men när jag ser det vet jag exakt hur det ska vara !

Sen är det en fin logga som vi ska ha på fasaden som vi sitter och klurar på det är ju ändå rätt viktigt...

ha det bra ikväll gott folk nu är det mys i soffan som väntar i detta snökaos / Sara

2 kommentarer:

Margareta, Holmsunds blommor sa...

Kul att starta eget! Lycka till.

Marina sa...

Spännande att det går fort framåt. Logga är kul att klura på och plötsligt när man minst anar det så bara poppar "den rätta" upp i huvudet.

Kram!