Det börjar närma sig till invigningen!



Men det ska inte gå hur lätt som helst till starten...

Jessika har jobbat i många dagar på sitt vanliga jobb så jag har fixat mycket framför datorn och jag har nog ringt 1000 samtal på dessa dagarna! Men det känns inte som om man kommer så långt men det gör jag ju jag går sakta men säkert framåt.
Men jag vill att det ska hända mer, jag är ju lite mer praktiskt lagd ;-)

Så idag skulle Jessika vara ledig på förmiddagen så vi skulle gå igenom det sista i butiken, var hyllor ska skruvas upp med mera.

Men då visar det sig att Jessika trillade i söndags och slog i huvudet. Hon har känt sig hängig dessa dagar. Så idag åkte hon till vårdcentralen, men de skickade henne vidare till Lund. Antagligen har hon fått en hjärnskakning, stackars Jessika!

Hoppas hon kryar på sig snarast

/SARA

1 kommentar:

Ingelas tradgard sa...

Visst kan de bli dyrt men ack va roligt de e med eget och egen stil.
Ha de gött!!!!!