Nu kan jag avsölja min lilla hemlighet!


Jag ska sluta på mitt jobb som florist i Höör, ja det är sant! jag sa upp mig förra veckan. Istället ska jag öppna en egen blomsterbutik i Eslöv med en annan tjej.

Vi har inte tänkt på det särskilt länge utan det har bara kommit med tiden. Ena sekunden pratar vi om att vi ska öppna eget och nästa står vi med en lokal framför oss mitt i centrum, detta tillfälle kan vi bara inte missa. Så nu har vi bestämt oss :-)

Men det är verkligen ett stort steg men samtidigt kommer det bli väldigt skönt att få göra sina egna saker och köpa hem det man själv tycker är fint och har man varit på samma jobb från och till i fem år är det dax att gå vidare för att utvecklas!

så håll alla tummarna för oss.

Kramar på er

2 kommentarer:

Christin sa...

Önskar dej Lycka till med det nya projektet. Du gör alldeles rätt.Allt har en mening och det är bara att Våga! Chansen kommer aldrig tillbaka. Nu ser jag fram emot att få följa dej på din vandring och jag hoppas du visar bilder allt efterssom resan pågår. Själv ska jag börja peta ner de första fröerna i jorden imorgon.
Hälsn. Christin.

Marina sa...

Grattis, va roligt! Lovar att titta in om jag skulle "råka" hamna i Eslöv någon gång. Då ska jag fråga mig fram, lovar.

Lycka till! Kram!