mitt i allt det roliga julstöket.


Nu har vi jobbat och jobbat som in i i butiken... Nu inför advent var det full rulle 2-3 st behövde vi vara i kassan nästan hela dagen... Alla ska köpa pynt, kransar, hyacinter, amaryllisar med mera.. Men mitt i all stress är det givetvis tråkigheter som också händer. Vi har rätt mycket begravningar på mitt jobb. ja det måste göras. Så denna gången gjorde jag bl.a en som jag fotade med min mobilkamera så vi får se det är inte den bästa bilden. Men den går i orange och lime med Strelitzia, kalahari rosor, dekokryss, gerbera, nypon och molucella

1 kommentar:

Marina sa...

Kan tänka att det lbir en del begravningsarr. för din del. Fint i alla fall!

Jag har bloggat i 2,5 år och tycker det är jättekul.
http://susnet.se/tjanster/ På denna sidan har jag hämtat min räknare.
Det blev inget bakat, tappade energin liksom. Får se om den vill komma tillbaka igen, hoppas det.

Kram!