HEJ MITT VINTERLAND!!



Oj vad jag älskar när det snöar... det är så härligt!! Det har varit lite knasigt nu innan det snöade för jag hade igen julstämning i kroppen men nu när det snöat är det mycket bättre! ja och det är jul i morgon! :-)

Här har min "sommarbil" som jag kallar den för blivit insnöad, fick ta tåget till jobbet den dagen!!

Jag har verkligen varit dålig på att skriva här. På min lediga dag i måndags skulle jag handla alla mina julklappar men min kollegas barn bli magsjuka och jag får hoppa in och jobba sen har det varit fullt ös från kl 8 på mornarna till kvart i nio på kvällarna när jag äntligen tagit mig hem och jag jobbar även i morgon på julafton så jag har inte fixat några julklappar än!! får väl skylla mig själv eller vad säger ni?? Ni vet inga sista minuten klappar jag kan fixa lite enkelt?? ;-) eller får jag bara ge värme och kärlek så länge ...

GOD JUL PÅ ER ALLA VINTERKRAMAR FRÅN MIG

Inga kommentarer: