Inspirationskväll med jobbet...
























För ett tag sedan var vi på julinspirations kväll med jobbet. Det innebär en kväll med julmys och där en Pilot från Interflora ska inspirera oss under kvällen med julens trender. Årets tema var traditionell röd jul och en lite mer inspirerad från Indien eller något... Jag vill visa lite bilder från den annorlunda julen, ja varför ska man alltid ha en röd jul egentligen?? Den här var i lila och guld.

Där har de gjort arrangemang i små ljuskoppar med lila ros och nejlika. Och i glasen bakom är det långa kanel, kottar, stjärnanis och väldigt vackra anemoner. Detta är lite läckert och annorlunda.

2 kommentarer:

Marina sa...

Att Ankin följer min blogg vet jag, de thar hon nog gjort sen vi var på julkonsertern förra julen då jag sa att jag bloggar.
Bloggar inte Åsa och Kristina?
Även om du är ny på detta så lär du dig säkert snart och om man kommenterar lite hos andra så får man snart besökare och kommentarer själv också. Jag har länkat till dig bland min "bloggar jag följer".
Jag är inte trädgårdsarkitekt men jag är självlärd inom det området kan man väl säga. Är ju undersköterska i grund och botten men har jbbat i fem år med ett trädgårdsprojekt på jobbet. Ritade ett växthus som byggdes och sen höll jag lektioner där och även kurser och evenemang. Det handlade mycket om trädgård och hälsa, att vi mår bra av naturen och det gröna.
Tyvärr la man ner det i våras och nu jobbar jag i skolan (en folkhögskola).

Nu ska jag kanske ta tag i att baka????

Kram!

FloristSara sa...

Ja just det, det stämmer det sa hon nog ja i kyrkan! nope det är bara jag som bloggar. vi får se hur länge detta varar:-) hur länga har du hållt på ?? Vad mysigt det lät med trädgård och hälsa synd att det inte kunde vara kvar längre för man m,år bättre i naturen och bland växterna.
Blev det något bakat ??
och en sista fråga hur har du fått en sådan räknare på din sida som räknar antalet besökare?? ( du har ju haft grymt många, kul) :-)