Det här kommer bli spännande!!


Detta är första gången jag har kontakt med en blogg... jiihaa!! så vi får se vad som kommer hända i framtiden här, men mitt mål är att skriva av mig, det är kankse inte min starkaste sida.. ÄN!


Jag vill visa vad jag har gjort under mina år som florist och hur min fotbollskarriär ser ut bl.a.
Många tror ju att om man jobbar som florist får man stå och binda vackra buketter hela dagarna. Men så glamouröst är det dock inte. Det består bland annat av städning. Suck!! och städning som inte är min grej.
Jag kommer så väl ihåg min gamla lärarinna Atti som sa.. Nä florist är inget fin jobb 90 % består av städning. Då tänkte jag är detta verkligen rätt jobb för mig !!

Trevlig läsning

1 kommentar:

Erik sa...

Åååh vad roligt, så himla fint!!! Ska bli superspännande att få följa dig i ditt arbete. Lycka till!
//Åsa & Erik